25/3-13

God dagens!!
 
Åh vad vilka bra dagar man haft de senaste dagarna, i torsdags drog jag och Cherry iväg till bästa Julia och Elsa och Fia och alla hennes fars hundar. Fredagen var lugn på dagen, men på kvällen så drog vi iväg på ringträning för Julias faster. Nyttigt och bra var det inför utställningen igår, sedan så ville hon ha med mig och Cherry i slutet av kursen :)
 
På lördagen så skulle hennes Spader gå provlopp på Umåker så det var bara att kliva upp klockan sex och he sig in i bilen och rulla mot stan med Julia, hennes mamma och babykövarna också Julias häst Spader och hennes mors häst Melonen :) Provloppet gick super för Spader. Julia har verkligen visat att ingeting är omöjligt!! Man ska inte ge upp!!:D Julia lånade även min kamera och fick till riktigt fina bilder på sin stjärna :) Babykörvarna skötte sig bara bra även dom :) 
 
Sedan igår så var det dags för utställning för minisarna Elsa och Cherry, så vi tog oss iväg i bra tid och fick iordning alla grejor innan vi skulle in i ringen. Vi var nämligen först ut men det gick bara bra och lika bra var det då Cherry började löpa i fredags. Så nu är hon stora tjejen! :) Hon fick i alla fall excellent i bedömningen av domaren och även Elsa som tog hem alltihopa igår, BIR+HP+BIG 1a och BIS 1a!! Jag var så stolt över Cherry igår då hon skötte sig jättefint i ringen trots löp och sedan låg hon bara och sov i buren, hon är så duktig, inte mycket som bryr henne i ryggen. Jag och Julia har så fina hundar!! Åh dessa dagar och framför allt igår kommer jag att leva på till nästa utställning som blir en officiell i pite i maj. Nu blir det lugnt under april. så for hon göra bort löpet och bli sig själv mer igen till nästa utställning. 
 
Lite bilder från de här dagarna :D 
 
Vi har tränat och tränat på ståendet och det har gett bra resultat!! Vi är inte riktigt där än men nära :) Och man kan visst lära sin hund sitt även om man ska hålla på med utställning ;)
 
Elsa efter BIS-finalen med sin stora och snygga rosett :) 
 
 
 
Kövras Spader :) 
 
Upploppet, Spader i mitten ungefär nummer 6 :) 
 
Cherry på ringträningen i fredags :D
 
Elsa på ringträningen i fredags :) 
 
Också båda två <3
 
Bloggen fick även ny design och en ny header :) 
Min vardag | |
Upp